Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Dread | użytkownik

imię i nazwiskoAdam Zasadny adresKędzierzyn-Koźle zarejestrowany03.10.2003 @16:47:08 ostatnio na stronie05.01.2016 @00:01:35

Po prostu normalny człowiek

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwartinterative.pl Gadu-Gadu1129222
digarty237 komentarze1317 posty na forum15

komputer / sprzęt
3GHz, 512 ramu. 64DDR Radeon 9000, itp.. ogólnei ejst to laptop którgo probuje sprzedać.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~aranruth    20.10.2004 @17:06:26
Alez cala przyjemnosc po mojej stronie! Robisz naprawde fajne fotki! Pzdr!
_______
"Every man's work - is always a portrait of himself..."
Ansel Adams

[www] http://budzowski.info
http://budzowski.info/blog/
~zolo2    20.10.2004 @17:03:11
to na ktorym bawisz sie w Andrzeja G. /twoje/ czyli zciebie masz predyspozycje na ciekawe foty
_______
Jeśli niepochlebnie wypowiedziałem się o twoim zdjęciu to niestety: "GÓWNO CHODZI PO LUDZIACH", a jeśli przypadkiem wypowiadałem się pochlebnie to ... na pewno się myliłem! pozdrawia
~zolo2    20.10.2004 @16:46:49
ciekawa fota w profilu mozna wiele z takiego modela wycisnac w studiu
_______
Jeśli niepochlebnie wypowiedziałem się o twoim zdjęciu to niestety: "GÓWNO CHODZI PO LUDZIACH", a jeśli przypadkiem wypowiadałem się pochlebnie to ... na pewno się myliłem! pozdrawia
^englishsummerrain    01.10.2004 @18:18:51
masz zajebiste zdjecie w profilu.
_______
I want to be a pop idol. [Oscar Wilde]
~mist    29.09.2004 @17:20:15
zaskoczyłeś mnie bardzo pozytywnie, bo to foto przy wszystkich Twoich to smieć, dziękuje za komentarz
~Dread    29.09.2004 @16:46:53
Co do Nie zabijaj to bylem jednym z organizatorow.. prowadzilem scene Sound System+ Hip Hop.. hehe pozdrawiam tych co byli i dobrze sie bawili
~cirilka    13.09.2004 @08:18:28
...byles na Nie Zabijaj w maju...?=)...
_______
coś nowego na rynku -> http://www.wroclot.pl


^Siemin    21.07.2004 @11:57:06
A i chce miec dredy :P
^Siemin    21.07.2004 @11:56:41
Czy tam gdzies kolo Ciebie nie bylo festiwalu Nie Zabijaj ?
~lejdidredi    22.03.2004 @16:08:36
nom, fajne baty, tylko szkoda ze na lapach te obijacze... a feee :P
_______
...::Lechtaczka zbudowana jest z 8tys włókien nerwowych. Penis z połowy tej ilości. Po co komu pistolet, skoro moze mieć karabin maszynowy? o_0::...
~RJ    20.10.2003 @08:23:00
Szeeefu
_______
Co jest cenniejsze... pomysl czy wykonanie?
Poprzednia strona 1 ... 18 19 20 21
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt